گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه چه خصوصیاتی دارد؟ آیا می دانید یکی از مجهز ترین و ایمن ترین انواع گاوصندوق ها گاوصندوق ایران کاوه است؟

استفاده از گاوصندوق چه مزیت هایی را برای شما به همراه دارد؟

ضرورت استفاده از گاوصندوق

همه ما امروزه نیازها و آرزوهای مختلفی داریم، اما یکی از مواردی که بیشتر افراد مشترک دارند نیاز به نگه داشتن اشیاء با ارزش و وسایل شخصی در همه زمان ها است. گرفتن جعبه ایمن یا (SentrySafe یا Yale Safe) ایده خوبی است اگر بخواهیم از وسایل خود محافظت کنیم.

حفاظت

آنچه در داشتن یک گاوصندوق بسیار اهمیت دارد این واقعیت است که شما قادر خواهید بود هر نوع آیتم گران قیمتی را تا حد ممکن از سارقان دور نگه دارید. بسیاری از ما می خواهیم به بهترین شکل ممکن از خانواده خود و یا از پول نقد خود محافظت کنیم بنابراین گاوصندوق ایران کاوه دقیقاً آن فرصت ویژه را برای ما فراهم می کند.

مقاوم در برابر آتشسوزی

در کنار این واقعیت که می تواند از اشیاء با ارزش ما محافظت کند، حتی در صورت آتش سوزی خانه شما این گاوصندوق ها مقاومت خواهند کرد. بیشتر گاوصندوقها از مواد نسوز ضد آتش ساخته می شوند، بنابراین مهم نیست که در محلی که آن را قرار می دهید، چه اتفاقی بیفتد، مشکلی پیش نمی آید، زیرا حتی اسناد کاغذی درون آن نیز از آتش در امان خواهند بود.

آرامش خاطر

با کمک گاوصندوق ایران کاوه آرامش خاطر را به دست می آورید، زیرا لازم نیست خود را در مورد داشتن مکانی امن برای ذخیره اقلام، اشیاء با ارزش و پول خود استرس دهید. وزن بسیار زیادی را از دوش خود بردارید، شما می دانید که وسایل و چیزهایی که در آن جای می گیرند با خیال راحت در دسترس شما خواهند بود و جایشان امن است.

گاوصندوق

قیمت گاوصندوق ایران کاوه

قیمت گاوصندوق ایران کاوه چقدر است؟ چه فاکتور هایی بر قیمت گاوصندوق موثر است؟

برای خرید گاوصندوق چقدر باید هزینه کنیم؟

در کار و زندگی خانوادگی مان، برای ذخیره و نگهداری از اشیاء با ارزش، الزامات خاصی را انتخاب می کنید، صندوق امانات انتخاب مناسبی است. اما در هنگام خرید گاوصندوق دو نکته ای که مورد توجه قرار می دهیم قیمت و همچنین کیفیت آن می باشد.

فاکتور های موثر بر قیمت گاوصندوق ایران کاوه

  • مشخصات گاوصندوق: تقاضای مشتری متفاوت است، هر یک از گاوصندوق ها با مشخصه ها و ویژگی هایی که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت.
  • بدنه گاوصندوق: جنس بدنه از عناصر اصلی قیمت گاوصندوق می باشد.
  • جنس بدنه در کیفیت و وزن گاوصندوق تاثیر دارد.
  • طراحی گاوصندوق: یکی دیگر از فاکتور های مهم در قیمت گاوصندوق طراحی آن می باشد.
  • تکنولوژی استفاده شده در گاوصندوق: اینکه از چه تکنولوژی و فناوری در ساخت گاوصندوق استفاده شود بسیار مهم است. هر چه تکنولوژی پیشرفته تر باشد به طبع ایمنی و امنیت محلی که اشیاء قیمتی خود را نگهداری می کنید بیشتر خواهد بود و همچنین ممکت است قیمت گاوصندوق نیز بالا تر باشد.
  • اندازه: یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت گاوصندوق ایران کاوه موثر است اندازه این باکس ها می باشد. گاوصندوق هایی که بزرگ تر هستند به دلیل ساختاری که دارند قیمت گران تری نسبت به گاوصندوق های کوچک تر دارند.

هزینه یک گاوصندوق به طور متوسط ​​۱۵۰ دلار برای یک کیفیت ساده و قابل قبول است. موردی که ما توصیه می کنیم حدود ۴۰۰ دلار است و محکم تر و ضد حریق است. اگر بتوانید هزینه کنید، یک صندوق مطمئن حرفه ای با قیمت ۱۰۰۰ دلار شروع می شود.

شما باید قیمت حمل و نقل (احتمالاً) و نصب گاوصندوق را نیز در نظر بگیرید.

برای اطلاع دقیق از قیمت گاوصندوق ایران کاوه با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه در تهران

یکی از برترین نمایندگی های گاوصندوق ایران کاوه را می توان این مجموعه در نظر گرفت.

شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع گاوصندوق را از این مجموعه تهیه و خریداری کنید.

هنگامی که شما گاوصندوق ایران کاوه را از نمایندگی های مجاز و معتبر تهیه کنید خاطرتان از بابت ایمنی و امنیت محصول جمع خواهد بود.

محافظت از چیزهای با ارزش چیزی است که همه افراد وقت و هزینه خود را در آن سرمایه گذاری می کنند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که از همه چیز های مهمتان محافظت شده است، پس شاید وقت آن رسیده است تا یک گاوصندوق ایمن و مطمئن بخرید.

این که آیا شما در مورد موارد مالی نگران هستید یا به دنبال محافظت از یک وراثت خانوادگی هستید، گرفتن صندوق امانات همیشه یک ایده عاقلانه است.

یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد گاوصندوق مورد توجه قرار بگیرید، اندازه آن است.

اگر قصد خرید صندوق امانات کوچک را دارید، باید آن را در جایی امن و ایمن نگهداری کنید. اگر سارق وارد خانه شما شد و صندوق امانات را با خود برد، باز هم اشیاء با ارزش خود را گم می کنید. نه تنها این، بلکه یک گاوصندوق قابل حمل تقریباً تضمین می کند که توسط یک جنایتکار نیز گرفته شود، حتی اگر او نتواند بلافاصله آن را بشکند.

بنابراین بهتر است گاوصندوق شما خیلی هم سبک و کوچک نباشد.

یک راه حل عالی برای محافظت از گاوصندوق کوچکتر، پیچ کردن آن به داخل زمین یا مکانی دیگر که نسبتاً ایمن باشد، است. هیچ سارق نمی خواهد ابزارهایی مانند پیچ گوشتی و چنین چیز هایی را در در هنگام دزدی خود به خانه شما بیاورد.

اگر گاوصندوق سنگین یا بزرگتر داشته باشید، احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد پنهان کردن گاوصندوق خود نخواهید داشت.

گاوصندوق ایران کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه مدل ۳۵۰

قیمت محصولات نمایندگی گاوصندوق کاوه چقدر است؟ آیا می دانید برای خرید گاوصندوق چه میزان باید هزینه کنید؟

یکی از بهترین مدل های گاوصندوق های ایران کاوه را می توان باکس های ۳۵۰ دانست.

این نوع باکس ها بسیار ایمن و مقاوم هستند و می توانید از آن ها در محیط های مختلفی برای امنیت هر چه بیشتر لوازم و وسایل شخصیتان استفاده کنید.

این نوع گاوصندوق ها رنگبندی های متنوعی دارند اما رنگ طوسی رایج ترین نوع آن ها می باشد.
گاوصندوق های ۳۵۰ نسوز هستند که به همین خاطر برای نگهداری اسناد و اوراق بهادار یا اسنادیی این چنینی بسیار مناسب می باشند، از این نوع باکس ها بیشتر در شرکت های کوچک استفاده می شود. این صندوق ها ابعاد مختلفی دارند و با توجه به ابعادی که دارند وزن آن ها متفاوت خواهد بود. می توان گفت وزن گاوصندوق های ۳۵۰ تقریبا از ۱۰۰ کیلوگرم تا ۵۰۰ کیلوگرم متفاوت است.

این باکس ها دو جداره و نسوز هستند كه فضای میان دو جداره خارجی و داخلي با بتن پرشده است وجود بتن و فرم دیواره ها و کلاف ها اجازه نمی ده تا حرارت به داخل نفوذ پیدا کند.
این نوع صندوق ها یک عدد دولابچه و دو عدد لولای کامل را دارند.

نصب انواع قفل های دیجیتالی در این مدل باکس ها امکان پذیر می باشد.

قیمت گاوصندوق های ۳۵۰ با یکدیگر با توجه به ابعادی که دارند متفاوت می باشد.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۰۰

گاوصندوق ایران کاوه مدل های مختلفی دارد و قیمت هر یک با دیگری متفاوت است. شما می توانید بسته به نیازتان به نوع گاوصندوق و همچنین بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع گاوصندوق ایران کاوه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا می دانید در این نوع گاوصندوق ها چه چیز هایی را می توانید نگهداری کنید؟

برخی از مهم ترین چیز هایی که می توانید در گاوصندوق ایران کاوه نگهداری کنید شامل:

  • اسناد بیمه. اگر خانه شما در اثر آتش سوزی یا فاجعه دیگری آسیب دیده است، می خواهید اسناد بیمه خود را ایمن نگه دارید.
  • اسناد شخصی گذرنامه، کارت های تأمین اجتماعی و شناسنامه ها که می توانند در صورت گم شدن دردسر ساز شوند. اما ممکن است نیاز به دسترسی به آنها در خارج از ساعت بانکی داشته باشید، بنابراین بهتر است آنها را در خانه نگه دارید.
  • اسناد حقوقی. اگر وصیت نامه وکالت، وکالت نامه یا بخشنامه بهداشت و درمان را تنظیم کرده اید، بهتر است این فرم ها را به جای داشتن در بانک نزدیک نگه دارید، که ممکن است صندوق امانات شما را با مرگ شما مهر و موم کند.
  • اسناد مالی. داشتن برخی اسناد مالی از جمله اظهارنامه مالیاتی، سوابق املاک، اظهارات کارگزاری و سوابق بدهی عاقلانه است. با ایمن نگه داشتن آنها در خانه می توانید از سرقت هویت جلوگیری کنید.
  • داروهای تجویز شده. نگه داشتن داروهای بالقوه اعتیاد آور می تواند از سو استفاده یا مصرف بیش از حد آن جلوگیری کند.
  • پول نقد. همیشه نگه داشتن پول نقد در مواقع ضروری ایده خوبی است، به خصوص اگر منطقه ای که در آن زندگی می کنید مستعد بروز بلایای طبیعی است که می تواند شبکه های بانکی و خودپردازها را ناکام بگذارد.

برای خرید بهترین باکس ها از گاوصندوق ایران کاوه با کارشناسان ما در تماس باشید.

      صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
      09122849008